Thursday, October 28, 2010

Lega

Alhamdulillah...

Setelah penat berusaha, setelah puas menangis, setelah segala isi otak (dan juga isi perut) dikeluarkan, akhirnya tadi aku dah hantar project work yang tah apa-apa itu...
Lepas ni, aku boleh qada baca novel, tido awal - bangun lewat, tengok TV puas-puas, main 'tekken' sampai patah jari, dan pi dating tanpa rasa bersalah (ini yang paling best).

Project selepas ini - fokus kerja kahwin..huahuahua... dengki sebenarnya tengok Bieb dah rancang macam-macam, aku dok kelam kabut dengan Master Project. Tak pa Bieb, pas ni, I tiru idea u na...
Idea kerja kahwin dari orang yang lebih berpengalaman contohnya dari mak-mak orang, dan juga bakal nak jadi mak orang yang lain juga sangat-sangat lah dialu-alukan (you guys know who you are)...

Tapi sebelum apa-apa pun, cuti ni, tak payah cari aku dirumah. Aku tak betah di rumah. Aku nak ke LANGKAWI. hehehe...

5 comments:

budakbarublaja said...

berkobar-kobar nampaknye...well i ada suggestion...for wedding planner u boleh assign kat pak abu...baju pengantin boleh suruh rizalman buat hehehehe

Maslina Suaid said...
This comment has been removed by the author.
Maslina Suaid said...

ewah--ewah,...i send all the bills to u na...huhu

budakbarublaja said...

ala hang kan dah lama simpan duit...aisyah bagi pampers bleh la hehehe

bibopp said...

haha.sokong cdgn gurl.ah dengki ngn ina dh habis segala misery while me,i have 3 dreadful semesters to face!!hua!!!!!pasni i kawen dgn rs bersalah.huhu