Wednesday, July 7, 2010

Gila!!!!!

Aku rasa aku dah nak jadi semakin gila.

Sudahlah dengan kerja hakiki mengajar di kolej,
master project yang entah kemana hala tujunya (nak grad ke tak ni agaknya?),
aku dengan berani matinya menambah lagi satu projek; kerja sambilan, mengajar pula.

Mampukah Cik Maslina?

Sudahnya, by the end of this year, aku boleh terbalik, terlentang sebab terlalu banyak yang nak dikejar. Kalau terbalik, terlentang sebab jadi kurus, bagus juga kan...? Ahak...

Bagus juga sebenarnya bila banyak kerja. Kau takkan ada peluang untuk memikirkan hal remeh temeh hati dan perasaan yang memang sampai bila tak ada kesudahan.

Lepas ni aku boleh beli costume, tukar outfit, dari cikgu, jadi wonder woman...Ahak...Seksi abis wa cakap lu...Hehe..
.
*Aku sebenarnya nak letak gambar wonder woman, tapi nampak sangat lucah pula. Kita tengok wonder pet sudahla ya.

3 comments:

budakbarublaja said...

pasni hang,bieb and na boleh bukak kelab la... kelab superwomen...

bibopp said...

ahah, ina velkam to the club!bib, na n fied dh jd part time lecs kt uitm jengka at the same time pursuing our studies (bib n na).mati mungkin tak, tp jd mereng mungkin tinggi!

Maslina Suaid said...

hahak...u guys powng...?
kita2 ni sangat bercita-cita tinggi kan...huhu...selamat menjadi mereng bersama2...