Thursday, March 25, 2010

Sorry banyak-banyak

Aku tak tahulah bila masanya ahli keluarga aku yang cerdik pandai ini akan insaf dan sedar hakikat bahawa aku dah tak bersama SB lagi.

Hari tu, Adik ku yang hensem (bless him, he turned 21 today) dah membuat aksi berbahaya dengan me'request' nak menjadi kawan dengan SB dalam Facebook. Selepas beberapa lama tak mendapat apa-apa jawapan dari SB, adikku yang kadangkala agak bangang itu, mengadu domba pula kepada abang iparku yang kaya raya lagi maha handsome (Abgngah, if you read this, which I know you will: Pinjam kereta satu minggu.Boleh? hehehe).
Maka, Abang iparku yang kaya raya lagi maha handsome itupun cubalah- cuba me'request' menjadi kawan dengan SB (Sebenarnya, mereka-mereka ini sangat-sangatlah rapat dengan SB semasa hubungan kami belum arwah lagi).

Aku tidak tahu menahu tentang aktiviti me'request' menjadi kawan ini sehinggalah abang iparku yang disayangi itu, membuat kenyataan ini di wall Facebook ku malam tadi:

"Semalam A.Ngah try add SB.. Malangnya hari nie dia reply by e-mail 'sory byk2'.. Apa punya parpu daaa... Besaq punya kamjat.. Habaq kat D.Mad bukan dia sorang yang kena reject.. Obviously the whole family has been rejected.. Nalla punya parpu.. Buang karan ja try.. Mak kali hamput punya olang.."

Walaupun aku tak paham kebanyakan perkataan dalam keseluruhan pernyataannya ini. Tapi aku tahu dia terasa hati. Bukan sebab sedih putus hubungan dengan SB. Bukan. Sebaliknya lebih kepada sedih sebab kena reject. Hahahaha... Belajar-belajarla terima kenyataan bro, orang yang kaya-raya lagi maha handsome pun boleh kena reject juga. Hehehe...

For SB: It is your own choice and your very own decision whether to accept or not any friend request in your FB. You are not in the wrong. They are just trying to be friend with you again. Aku tak ada kena mengena ya. (kenyataan ini dibuat sebab takut kena ambush with nasty comments dari encik 'peminat'. )

1 comment:

sintaro said...

lu mmg kamjat.. hehehe.. but thanks for the accurate comment 'bout me.. huahuahua.. i am as u pronounced.. MAHA HANDSOME..